tisdag 3 juni 2014

Blandat sen sist

Lite bilder ifrån slutet av maj. Har inte alls haft tid för kameran och jag är så himla ledsen över det, för jag vill verkligen inte att den bara ska ligga. Men jag har börjat jobba och första veckan har jag varit i Sunne och pga det har jag inte alls haft tid eftersom det tar tusen år att åka fram och tillbaka dit varje dag. Nu är jag dock äntligen tillbaka på Systembolaget i Skoghall och det känns så himla skönt. Om ca en månad flyttar vi så det känns lite fullt upp men jag hoppas att jag kommer kunna behålla inspirationen i sommar trots allt jobb och IKEA-besök som kommer bli.

1 kommentar:

  1. Hej Maja! Gör du några fotojobb, typ porträtt eller så?
    Letar efter någon som skulle kunna ta några fina bilder i sommar och som inte ruinerar mig. ;)
    Om du inte gör det, så kanske du vet någon annan som är duktig?

    SvaraRadera

Gör mig glad här